Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas (online)
2023 Spalio 2d., 09:39
.jpg)
Dalyvaukite lapkričio 10 d. vyksiančiame nuotoliniame mokymų seminare „Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas“
Mokymų programa skirta darbuotojams, kurių veikla susijusi su klientų aptarnavimu, tiesiogiai bendraujantiems su klientais, kurie siekia patraukliai pristatyti savo prekes ar paslaugas.
Nagrinėjamos temos:
Palankaus savo ir organizacijos įvaizdžio formavimas.
Lūkestis – realybė. Reputacija - pasitenkinimas.
Kas yra klientų pasitenkinimas? Profesionalumas be pasiteisinimų.
Skirtingas suvokimas – susikalbėjimo sunkumai.
Bendravimas, atsižvelgiant į skirtingus klientus.
Informacija ir geras aptarnavimas – ar egzistuoja ryšys?
Komunikacijos ypatumai. Efektyvumas bendraujant su klientais.
Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas prie jo.
Vartojamų žodžių įtaka pašnekovui.
Bendravimo ypatumai sudėtingose situacijose.
Lektorė: psichologė Gintarė Radvinskienė. Psichologijos bakalaurė ir magistrė, nuo 2007 metų dirbanti personalo valdymo srityje, turinti patirtį mokymuose bei konsultavime, intervizijų moderavime, renginių ir išvykų organizavime. Taiko aktyvaus mokymosi metodiką, kuri padeda greičiau susieti teoriją ir praktiką. Nuolat tobulina savo kompetencijas dalyvaudama įvairiuose mokymuose ir seminaruose.
Mokymų trukmė: 6 ak.val.
Mokymų laikas: 9.00-14.30
Mokymų vieta: zoom platforma.
Mokymų kaina: 109 Eur/asm.
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro mokomąją medžiagą, dalyvio pažymėjimą.
https://personaloprojektai.lt/atvirųjų-mokymų-registracija
Mūsų lektorių komanda yra pasiruošusi parengti mokymų programą, aktualią Jūsų kolektyvui, atsižvelgiant į organizacijos specifiką, mokymų tikslus, išsakytus poreikius.
Susisiekite su mumis telefonu +370 618 48891, el.paštu info@personaloprojektai.lt
Kaina: 109 EUR
Mokymų programa skirta darbuotojams, kurių veikla susijusi su klientų aptarnavimu, tiesiogiai bendraujantiems su klientais, kurie siekia patraukliai pristatyti savo prekes ar paslaugas.
Nagrinėjamos temos:
Palankaus savo ir organizacijos įvaizdžio formavimas.
Lūkestis – realybė. Reputacija - pasitenkinimas.
Kas yra klientų pasitenkinimas? Profesionalumas be pasiteisinimų.
Skirtingas suvokimas – susikalbėjimo sunkumai.
Bendravimas, atsižvelgiant į skirtingus klientus.
Informacija ir geras aptarnavimas – ar egzistuoja ryšys?
Komunikacijos ypatumai. Efektyvumas bendraujant su klientais.
Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas prie jo.
Vartojamų žodžių įtaka pašnekovui.
Bendravimo ypatumai sudėtingose situacijose.
Lektorė: psichologė Gintarė Radvinskienė. Psichologijos bakalaurė ir magistrė, nuo 2007 metų dirbanti personalo valdymo srityje, turinti patirtį mokymuose bei konsultavime, intervizijų moderavime, renginių ir išvykų organizavime. Taiko aktyvaus mokymosi metodiką, kuri padeda greičiau susieti teoriją ir praktiką. Nuolat tobulina savo kompetencijas dalyvaudama įvairiuose mokymuose ir seminaruose.
Mokymų trukmė: 6 ak.val.
Mokymų laikas: 9.00-14.30
Mokymų vieta: zoom platforma.
Mokymų kaina: 109 Eur/asm.
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro mokomąją medžiagą, dalyvio pažymėjimą.
https://personaloprojektai.lt/atvirųjų-mokymų-registracija
Mūsų lektorių komanda yra pasiruošusi parengti mokymų programą, aktualią Jūsų kolektyvui, atsižvelgiant į organizacijos specifiką, mokymų tikslus, išsakytus poreikius.
Susisiekite su mumis telefonu +370 618 48891, el.paštu info@personaloprojektai.lt
Kaina: 109 EUR
Kontaktai
Paskelbė:UAB JudrumaTelefonas:+37061848891El. paštas:info@personaloprojektai.lt
Vietovė:Vilnius
Svetainė:personaloprojektai.lt
Skelbimo statistikaParodytas: 956 k.Peržiūrėtas: 58 k.




Skelbimo komentarai
Komentarų nėraPrašome savo nuomonę reikšti civilizuotai, gerbiant straipsnio autorių (-ę), svetainės lankytojus, bei jų pasisakymus. Nekultūringi, nesusiję su skelbimu, šmeižiantys, bei svetainės administracijos ar skelbimo autoriaus manymu netinkami komentarai yra šalinami be įspėjimo. |