Vartotojų aplinka+ Įdėti skelbimą
Atrakcionai.lt - pramogų nuoma visoje Lietuvoje

Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

2020 Balandžio 27d., 10:53
  • Klientų aptarnavimo kokybės gerinimasKlientų aptarnavimo kokybės gerinimasKlientų aptarnavimo kokybės gerinimas
Š. m.gegužės 26 d. Vilniuje organizuojamas mokymo seminaras „Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas“.

Mokymo seminaras vyks viešbučio „Corner“ konferencijų salėje, T. Ševčenkos g. 16, Vilniuje.

Mokymų programa skirta darbuotojams, kurių veikla susijusi su klientų aptarnavimu, tiesiogiai bendraujantiems su klientais, kurie siekia patraukliai pristatyti savo prekes ar paslaugas.

Mokymų kaina: 129 Eur./asm.
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro mokomąją medžiagą, rašymo priemones, dalyvio pažymėjimą. Vaišiname kava/arbata, pietumis restorane.

Trukmė: 8 ak.val. (9.00-16.10).

Lektorė: psichologė Agnė Jaselskienė.

Nagrinėjamos temos:
Palankaus savo ir įmonės įvaizdžio formavimas.
Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.
Lūkestis – realybė. Reputacija – pasitenkinimas.
Profesionalumas be pasiteisinimų.
Skirtingas suvokimas – susikalbėjimo sunkumai.
Bendravimas, atsižvelgiant į skirtingus klientus.
Informacija ir geras aptarnavimas – ar egzistuoja ryšys?
Kaip geriau pažinti kiekvieną klientą?
Vartojamų žodžių įtaka pašnekovui.
Emocinis intelektas klientų aptarnavime.
Ypatingo dėmesio reikalaujantys klientai.
Kokį įspūdį paliksime klientams?

Registruokitės, detalių programų teiraukitės info@personaloprojektai.lt , telefonu +370 618 48891

https://personaloprojektai.lt/atvirųjų-mokymų-registracija

Organizuojame vidinius mokymus įmonėse/įstaigose. Vidiniai mokymai vykdomi visoje Lietuvoje!
Kaina: 129 EUR
Kontaktai Paskelbė:UAB JudrumaTelefonas:+37061848891El. paštas:info@personaloprojektai.lt Vietovė:Vilnius Svetainė:personaloprojektai.lt
Skelbimo statistikaParodytas: 1138 k.Peržiūrėtas: 40 k.
Įsiminti skelbimąSpausdinti skelbimąNusiųsti skelbimą drauguiSkelbimas netinkamas

Skelbimo komentarai

Komentarų nėra
Prašome savo nuomonę reikšti civilizuotai, gerbiant straipsnio autorių (-ę), svetainės lankytojus, bei jų pasisakymus. Nekultūringi, nesusiję su skelbimu, šmeižiantys, bei svetainės administracijos ar skelbimo autoriaus manymu netinkami komentarai yra šalinami be įspėjimo.
VilniausSkelbimai.lt Facebook'e Sprendimas: INFOFACE